Installeren

Hoe werkt installeren

Als een lid wordt geïnstalleerd moet het uniform en de groepsdas gekocht worden. De uniformen kunt u kopen bij de Scoutshop. Wij hebben oranje groepsdassen met een wit vierkant in de punt en een witte rand. Deze kan je via de leiding bestellen. Deze kosten per groepsdas is €12,50 per stuk. De speltakteken (€2,10) en het installatie teken (€2,10) kunt u ook via de leiding bestellen. Deze krijgen het lid tijdens de installatie. Het naambandje krijgen ze van de groep.

Bevers

De Bevers dragen een ScoutFit beverblouse rood en een groepsdas. De insignes zijn de speltakteken Bevers en het installatieteken.

Welpen

De welpen dragen een ScoutFit welpenblouse groen en een groepsdas. De insignes zijn speltakteken Welpen en het installatieteken.

Scouts

De scouts dragen een ScoutFit scoutsblouse beige en een groepsdas. De insignes zijn de speltakteken Scouts en het installatieteken. De PL en de APL linten …………

Explorers

De explorers dragen een ScoutFit explorer- en roverscoutsblouse brique en een groepsdag. De insignes zijn de speltakteken explorer badge en het installatieteken.

Stam

De stam dragen een ScoutFit explorer- en roverscoutsblouse brique en een groepsdag. De insignes zijn de speltakteken roverscout badge en het installatieteken.

Welk insignes hoort waar?

Bevers/welpen/explorers/stam

Scouts